אתר

ידיות במה למטבח

תכנון מבנה ומיקום ארונות המטבח הוא השלב הראשון בתהליך רכישת מטבח חדש. התכנון מצריך מחשבה וירידה לפרטים, עד לרמת סוג הידיות ואופן הפתיחה. תכנון מדויק ונכון מתחשב בכל ס"מ של מרווח במטבח ומאפשר שימוש פונקציונלי ונראות אסתטית בסטנדרט מקסימלי.

ישנם מגוון סוגי ידיות שניתן לבחור למטבח, החל מידיות חיצוניות ומעוצבות, פתיחה בטאצ' ועד ידיות אינטגרליות. בכתבה זו נרצה להרחיב על ידיות מסוג במה, נסקור מה היתרונות שלהן, מה החסרונות וכמובן למי הן מתאימות. אז שנתחיל?

כיצד בנויות ידיות במה?

ארונות מטבח בהם משולבות ידיות במה בנויים בצורה שונה מארונות אחרים. הידית היא פס בצורת  C או L השתול בגוף הארונות בחלקו העליון או בצידו (הפוך מידית אינטגראלית השקועה בדלת). את החזית של ידית הבמה מייצרים בגובה נמוך על מנת שנוכל להשחיל את היד, לתפוס בגומחה ולפתוח את הארון או המגירה.

מטבח כחול כהה בשילוב אגוז ושיש בהיר

איזה מראה מעניקות ידיות במה?

שימוש בידיות במה אינו נראה לעין באופן בולט. אנו נראה לכל רוחבו של המטבח פס עיצובי, המקנה לו מראה מודרני, נקי ומינימליסטי. ידיות הבמה אינן מבוססת מנגנוני לחיצה אך יוצרות תחושה של מטבח חלק לגמרי.

מטבח נאנו אפור בשילוב פורניר אקליפטוס

מה הן היתרונות של ידיות במה?

ראשית, ידיות במה מאפשרות לארונות המטבח להישאר חלקים ונקיים. מעבר לכך, ידיות במה מוטמעות מבנית בדלתות הארון ולכן אין חשש שמנגנון פתיחה חשמלי או מגנטי כזה או אחר יתקלקל.

ידיות במה גם מאוד נוחות לשימוש – האחיזה היא נוחה ולא מצריכה מאמץ או השתדלות יתרה.

אי לבן עם משטח שיש

מה הן החסרונות של ידיות במה?

אומנם ידיות במה הן פתרון נוח ומעוצב לפתיחת ארונות המטבח אך ישנם מספר חסרונות לבחירה בידיות אלו. ידיות במה מקטינות את נפח האחסון, עקב זה שהפס שתול בגוף הארון ומידתו כ 7 ס"מ. בנוסף, ידיות במה עשויות להגביל את אופי חלוקת גובה המגירות. ארונות במה צוברים אבק בגלל הגומחה הקיימת בדלת ופחות פרקטיים לניקיון.

במטבחי סמל תוכלו ליהנות ממטבח דגם במה בהתאמה מדויקת לצרכים ולרצונות שלכם. אז אם גם אתם רוצים להתחיל לתכנן את הבית הבא שלכם אנחנו כאן!